19 Nisan 2009 Pazar

TAS KEBABI VE BLOĞUMDAKİ SORUN

Günlerdir bloğumda yaşadığım sorunu bugün çözebildim. Bilgisayarımda bir problem olduğunu düşünerek problemin üzerine gitmeyip format atmayı düşünüyordum ki bugün sağolsun Funda sayesinde sorunun sayaçtan ve feedjitten kaynaklanabileceğini öğrendim. Sayacı ve feedjiti sayfamdan kaldırdım bakalım ne olacak.
Uzun zamandır sayfama birşeyler ekleyemeyince tarifler birikti. Artık yavaş yavaş yayınlarım tariflerimi.
TAS KEBABI
Malzemeler:
500 gram kuşbaşı kuzu eti
1 orta boy soğan
2 diş sarımsak
3-4 adet sivri biber
Tuz, karabiber, kırmızı biber
Biber ve domates salçası
Sıvıyağ
3 orta boy patates
Yapılışı:
Eti yıkayıp üzerini geçecek kadar su koyup tuzunu da atıp düdüklü tencerede pişirelim. Suyunu süzüp tencereye alalım. Sıvıyağı ekleyip etleri biraz çevirelim. Yemeklik doğradığımız soğan ve sarımsağı ekleyip iyice kavuralım. Salça ve doğranmış sivri biberleri de ekleyelim kavurmaya devam edelim. Tuzunu ve baharatları ilave edelim. 2 su bardağı sıcak su ekleyip ocağın altını kısıp 9-10 dakika pişirelim.
Patatesleri küp küp doğrayıp kızartalım. Yemeğimizi servis tabağına alıp üzerine kızartığımız patateslerden ekleyerek servis edelim. Afiyet olsun...

5 yorum:

HÜLYA dedi ki...

CANIM AYNI SORUNU YAŞAMIŞ OLMANIZA ÇOK ÜZÜLDÜM İNŞALLAH BUNDAN SONRA SORUN ÇIKMAZ

ELLERİNE SAĞLIK CANIM KEBAP HARŞKA GÖRÜNÜYOR.. SEVGİLER

Ayşegül İlikçi dedi ki...

Ellerine sağlık akşama ne yapayım diye düşünüyordum işimi kolaylaştırdın.

edaca dedi ki...

hiiiiiiiiiiiii sahane gorunuyorlarrrrr

Adsız dedi ki...

En dogru tas kebabi tarifi

Adsız dedi ki...

merhaba kuzu etiyle mi yapmak gerekiyo bazı tariflerde dana eti yazıyor. hangisi daha lezzetli olur.