6 Aralık 2007 Perşembe

PORSELEN DEMLİK ÇAY ETKİNLİĞİ 6-PEYNİRLİ BÖREK

Merhaba arkadaşlar http://güldencehobi.blogcu.com/ arkadaşımızın ev sahipliğini yaptığı porselen demlik çay etkinliği 6'ya peynirli börekle katılıyorum.
Aslında böreği ıspanaklı yapacaktım ama bir arkadaşa doğum günü sürprizi yapacağımız için gece saat 22.30 'da böreği yapınca börek peynirli olmak zorunda kaldı. Çünkü ıspanağı henüz yıkamamıştım. Sodalı yapayım dedim o da yok.Yoğurt da çok az var. Evde süt vardı ben de onu kullandım. Çok lezzetli bir börek olmuştu. Malzemeler göz kararı. Börekleri miktara göre yapmam. Size tahmini bir miktar yazayım ona göre eksik gelirse eklemeler yaparsınız.
MALZEMELER:
1 kg yufka
Yarım paket margarin
3 su bardağı süt
Yarım kase yoğurt
1 yumurta
İÇİNE:
Peynir, maydanoz
ÜZERİNE:
1 yumurta, susam
YAPILIŞI:
Margarin eritilir.Süt, yoğurt, yumurta ve eriyen margarin karıştırılır.
Fırın tepsisi yağlanır. Yufkaların yarısı döşenir.Tabi aralarına sütlü karışım kaşık yardımıyla bolca sürülür. Araya peynirli iç malzemesi konur. Kalan yufkalar üzerine kapatılır. Her yufkanın arasına sütlü karışım sürülür. Yufkalar bitince böreğimizi kesiyoruz. Kalan sütlü karışıma 1 yumurta daha kırıp karıştırıyoruz. Böreğimizin üzerine döküyoruz, susam serpip önceden ısıtılmış 180 derecedeki fırında altı ve üstü kızarana kadar pişiriyoruz.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

eline sağlık.ben de peynirli böreğe bayılırım canım.aldım bir dilim..

Adsız dedi ki...

az önce senin adresi kopyalamıştım bağlantılara kaydetmek için senin adres çıkt .o benim canım..

Adsız dedi ki...

CANIM COK TESEKKÜR EDERIM!!!
ALKISLIYORUM SENI,HARIKA BIR BÖREK TARIFI HAZIRLAMISSIN.
Tesekkürlerimi kabul buyur lütfen.
TARIFIN

Sayfa ( 10 )
Sira NO:59
Sayfamda yerini aldi...güzelim,harikasin harikaaaa.

CANIM ARKADASIM:))
BENI KIRMAYIP DAVETIMI KABUL EDIP,
BU GÜZEL TARIFI ETKINLIGIMIZE KAZANDIRDIGIN ICIN COOOK TESEKKÜR EDERIM.
ELINE KOLUNA SAGLIK CANIMMMMM!!!

Adsız dedi ki...

DAVET..
ÖNCELIKLE BU NEFIS TARIFIN ICIN ELLERINE SAGLIK DIYEYIM...VEEEE...
PORSELEN DEMLIK ÇAY TARIFLERI ETKINLIGI 7
http://nasibim.blogcu.com tarafindan hazirlanmistir
Aksamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanimlarla yapilan günlere,
Bes çayina gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler
___________________________________________________
SEVGILI ARKADASLARIM;
10.12.2007-17.12.2007 Tarihleri arasinda
PORSELEN DEMLIK CAY SAATLERI ETKINLIGINE EV SAHIBELIGINI
www.baharhabercisiyim.blogcu.com/ BEN YAPACAGIM.

SIZ SEVGILI ARKADASLARIMI,
KATILMAK ISTEYEN HERKESI ETKINLIGIMIZE KATILMAYA DAVET EDIYORUM!!!
HEP BIRLIKTE COK GÜZEL TARIFLER KAZANDIRMIS OLACAGIZ ETKINLIGIMIZE INSALLAH.
TARIFLERINIZI HAZIRLAYARAK,TARIFINIZE
"PORSELEN DEMLIK CAY SAATLARI ETKINLIGI 7"
BASLIGINI YAZARAK SAYFANIZDA TARIFINIZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA DUYURU BIRAKIRSANIZ,BEN SIZE GERI DÖNÜP TARIFINIZI KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAGIM.

SIMDIDEN KATILIMCI ARKADASLARIMA COK TESEKÜRLER EDIYORUM:)))
DESTEKLERINIZI BEKLIYORUM!!! SELAMLARIMLA...