7 Mayıs 2009 Perşembe

ÇİLEKLİ PASTA

Oğlumun en sevdiği meyve çilek olduğu için özel istek üzerine çilekli pasta yaptım. Aslında özel bir tarifi yok. Tamamen hazır malzemelerle yapıldı. Ama tadı süperdi. Yapılışı da kolay olunca sizlerle paylaşmak istedim.

MALZEMELER:
1 adet pastaban
1 paket çilekli creme ole
2 poşet krem şanti
4 su bardağı süt
1 adet muz
15-20 adet çilek

YAPILIŞI:
Creme ole paketinin üzerindeki tarifine göre ancak 1 bardak eksik sütle hazırlanır. Ayrı bir kapta krem şanti 1 bardak sütle çırpılır. Çilekler iyice yıkanıp ayıklanır.
Pastabanın 1. katı bir bardak sütün yarısıyla ıslatılır. Üzerine creme olenin tamamı yayılır. Üzerine muz dilimleri ve ikiye bölünmüş çilekler yerleştirilir. Pastabanın 2. katı üzerine konulur ve kalan sütle ıslatılır. Hazırlanan krem şanti ile üstü ve kenarları kapatılır. çilek ve toz Antep fıstığı ile süslenir. İkş saat buzdolabında dinlendirilir. Afiyet olsun.

10 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Ellerine sağlık,çok güzel olmuş,üzerinde ki çilekleri aldım:))

becerikliminikler dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık komşucuğum:))

made in funda dedi ki...

çocuklar demekki hep çilekçi oluyorlar.oğluşuna afiyet olsun.ellerine sağlık canım.nefis....

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

PASTA ŞAHANE GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK
ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN
SEVGİLER

akasyakokusu dedi ki...

Vaavvv..bunu ne zaman yaptın..hemde yedin dimi.
ben nasılda kaçırdım tühhh..eline sağlık canım benim sevgiler..

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ben hayatta iki saat bekletemem o güzelim pastayı dolapta :) Hemen lüpletirim. Ellerine sağlık hem pratik hem lezzetli görünüyor. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Nefis görünüyor, ellerine saglik. Sevgiler.

akasyakokusu dedi ki...

canım benim nasılsın..iyimisin..bakıyorum kayıtta hala pasta var...bitmedimibu pasta:))))
bu arada ben nereye yolcuyum bil bakalım:)

made in funda dedi ki...

hoşgeldin canım.yeni tariflerini, bekliyoruz...

mintinin dünyası dedi ki...

selamlar hayırlı ramazanlar arkadaşım.nefis olmuş.ellerine sağlık.bu arada bloğumda hobidünyam yemek etkiliği var.güzel lezzetlerinle seni de davet ediyorum.5 eylüle kadar lezzetli tariflerle katılabilirsin.sevgiler...