2 Nisan 2008 Çarşamba

KURU DOLMA ve KABAK DOLMASI

Havalar ısındı derken tekrar soğumaya başladı. Burada kaç gündür yağmur yağıyor. Ben de kaç gündür uğrayamadım bloğa. Sizlerden ayrı kaldım. Eee bu kadar ayrılığın üstüne size kendimi affettirebilmek için dolma yaptım. Kuru biberler acı olur oğlum yiyemez diye kabak dolması da yaptım.
Dolma için malzemeler bildiğiniz gibi pirinç, kıyma, soğan, domates, sarmısak, maydanoz, salça, sıvıyağ ve baharatlar karıştırılır. Oyulmuş kabaklara, kaynar suda birkaç dakika bekletilen kuru patlıcan ve biberlere hazırlanan iç doldurulur. Tencerede pişirilir. Afiyet olsun.

5 yorum:

. dedi ki...

DOLMAYA GEL ANAM DOLMAYAAAA!!!
NILÜFERIM DOLDURMUS ORTÀYAAAAA:)))
CANIM HER IKISIDE MUHTESEM OLMUS,BILIRSIN DIMI COK SEVERIM:)
HADI BEN HEPSINDEN BIRER TANECIK ALIP KACAYIMMMM:)))
IYI GECELER NILÜFERIM.

akasyakokusu dedi ki...

vavvv vavavvv:)))
ne güzel nilüfercim en sevdiğim dolma..kabak varr patlıcan varr..kaburgayı boşver sen..
ben sana yaparım buyur gel..zaten sizsiz boğazımdan geçmedi..
yedim yedim doymadım kabaklara benn.
sende gittinmi fundaya buluştunuz kızlar toplandınız hee...tühh bende geleydim keşke..
neyse destanım uzamasın kocaman öpüyorum...mucukss.

makhina dedi ki...

selam canım kuru dolmayı ben alayım:)bayılırım ben,ellerine sağlık harika görünüyor,güzelliklerle dolu bir gün dilerim canımm

made in funda dedi ki...

mmm nefis bir manzara.bak bak doyama.affettim seni valla.sen böyle mamalar yap hiç kızmam.eline sağlık canım..

. dedi ki...

NILÜFERIMMM ASAGIDAKI KABAK DOLMASININ GÖRÜNTÜSÜ YEDI BENI CANIMMM,UZATABILSENDE ORACIKTAN ALIP YESEM:))
CANIM COK TESEKKÜR EDERIM,10 GÜN ÖNCE ARKADASIM CANSEL GELMISTI BANA.O GÜN ICIN DEYISIK BIR TARIF ISTEDIK IKIMIZDE.ODA PEK BECERIKLIDIR GERCEKTEN.PIRASALI TART TARIFINI BULDUK BIR SITEDE,IKIMIZDE GIRDIK MUTFAGA YAPTIK YEDIK.INAN DEYISIKLIGI SEVEN BIZLER ICIN GÜZEL BIR LEZZETTI.BU GÜN YAZABILDIM TARIFI ANCAK AMA:)))