22 Şubat 2008 Cuma

MAVİ, PÜSKÜLLÜ ATKI

Arkadaşımın kızına hediye ördüm bu atkıyı. Kadife iple ve 9 numara şişle örülüyor. Örmesi çok zevkli. Çok zaman almıyor. 12 ilmek ile başlayıp haroşa ördüm. İpim bitene kadar örüp ilk 8 ilmeği kestim (kapattım). Geriye kalan 4 ilmeği söktüm. Alta inene kadar her sıradaki 4 ilmeği söktüm. İsterseniz iki yandan püskül bırakabilirsiniz. Kendime krem renkli ip aldım. Onun iki tarafından püskül bırakmayı düşünüyorum. Gerçi şu sıralar elimde başka örgüler var. İnşallah ona da sıra gelir:))

2 yorum:

. dedi ki...

Canim cok tesekkür ederim dostlar sagolsun.Neyleyim mevlam öyle istedi.Insallah mekani cennet olsun,dualar edip ruhuna bagislamaktan baska yapacak birsey yok canim.
Allah kimseye yasatmasin,ates düstügü yeri yakiyor.
IYI GECELER CANIM.

. dedi ki...

BU SALI BURDA NIYE GARIP BIRAKMISLAR BAKAYIM,VALLA KIMSE YORUM YAZMADIYSA GIDEYIM GELEYIM SALA BEN YORUM BIRAKAYIMDA SEVGILI NILÜFERCIGIM BELKI BANA BIRAKIRRRRR:)))
CANISI COK TESEKKÜR EDERIM YORUMUN ICIN,ARTIK SIZLERE LAYIK OLMAKTA VAR ISIN ICINDE:)))